www.faceook.com/TechnicalMasterPolska

+ 48 663 904 004 
+ 48 603 662 866 
+ 48 509 478 688 
Eurocomach ETL 200 T4

Eurocomach ETL 200 T4

ESK 190 (mini-ładowarka kołowa o sterowaniu burtowym) i ETL 200 (mini-ładowarka gąsienicowa) modele te mogą być wyposażone w kabinę otwartą lub zamykaną z szybami, które zapewniają wygodę i widoczność na najwyższym poziomie w tej klasie, łącząc doskonałą zwrotność z niezrównaną wszechstronnością.

ETL 200 – wyposażona jest w podwozie z pięcioma rolkami oscylującymi, które oferują komfort jazdy. Gumowe gąsienice o szerokości 450 mm zapewniają  wysoką przyczepnością w każdym terenie przy nacisku na grunt 0,34 kg / cm2.

 

KOMFORT PRACY

 

Kabina spełnia normy bezpieczeństwa ROPS / TOPS i FOPS poziom 1, oferując komfort pracy oraz dużą przestrzeń. Wyposażona jest w system ogrzewania i klimatyzacji, amortyzowany fotel z regulacją położenia i wysokości oraz pasem bezpieczeństwa. (podgrzewane i pneumatyczne zawieszenie dostępne jest opcjonalnie). Kabina dodatkowo posiada podłokietniki zabezpieczające operatora, które zapewniają wygodne wsparcie dla ramion , jak również zapobiegają mimowolnej aktywacji maszyny. Regulacja wysokości poprawia ergonomię i ułatwia prawidłowe korzystanie z joysticka. Komfort akustyczny i tłumienie wibracji są  bardzo ważne, dlatego też kabinę zamontowano na czterech gumowych amortyzatorach. Wejście na siedzenie operatora jest łatwe, szybkie i wolne od przeszkód ze względu na duże przednie otwierane drzwi.

 

WIDOCZNOŚĆ

 

Specjalna konstrukcja struktur ochronnych i szczególnie niskie ustawienie ramion maszyny oferuje bardzo rozległe pole widzenia. Przednia szyba i duże boczne zapewniają doskonałą widoczność. Maszyna wyposażona jest lampy umieszczone na ramionach oraz w cztery światła robocze na kabinie (dwie przednie i dwie tylne).

 

KOMENDY I KONTROLE

 

Wielofunkcyjny wyświetlacz pozwala wybierać konfiguracje użytkowania za pomocą prostego i intuicyjnego polecenia.

7-calowy wyświetlacz TFT ACTIVE MATRIX pozwala aby operator mógł kontrolować stan maszyny i wybierał konfiguracje użytkowania za pomocą prostych i intuicyjnych poleceń.

- Zarządzanie czasem i konserwacja

- Obroty silnika

- Ciśnienie robocze

- Usterki

Na lewym pulpicie znajdują się przełączniki, które używane są  do regulowania pracy ładowarki i zarządzania przepustowością układu hydraulicznego (od 0 -160 l / min).

Precyzja i wydajność jazdy jest zapewniona dzięki dwóm dobrze zrównoważonym, elektronicznie sterowanym  joystickom, których czułość może być regulowana w zależności od preferencji operatora. Wszystko kontrolowane jest za pomocą praktycznego przycisku na lewym joysticku.

Prawy joystick kontroluje podnoszenie i opuszczanie ramienia wysięgnika, zamykając i otwarcie zamontowanego osprzętu i pojemność pomocniczego układu hydraulicznego system.

 

TRYBY JAZDY

 

Za pomocą prostego polecenia operator na wyświetlaczu może wybrać pomiędzy trzema trybami jazdy, które odzwierciedlają różne poziomy  czułości pracy: LEKKI, NORMALNY, CIĘŻKI. Dzięki tej opcji spersonalizowania maszyny operator może wykorzystać maksymalną wydajność przez cały czas.

Oba modele mają dwa tryby jazdy: pierwszy bieg dla niskiej prędkości z większą siłą i drugi bieg dla większej prędkości przejazdowej.

 

FUNKCJE OBSŁUGI I CZYSZCZENIA

 

Silnik jest łatwo dostępny po otwarciu za pomocą siłownika hydraulicznego tylnej klapy.

Wszystkie filtry (paliwo, powietrze), dodatkowo dostęp do bagnetu poziomu oleju silnikowego i hydraulicznego, można w łatwy sposób sprawdzić.

Napęd wentylatora można ustawić tak, aby obracał się w przeciwnym kierunku i mógł usunąć brud i kurz.

Tankowanie odbywa się za pomocą elektrycznej pompy.

Wszystkie punkty smarowania i  kontrolne, jak również zwykła konserwacja są skoncentrowane blisko siebie co gwarantuje skrócenie czasu zatrzymania maszyny.

Tylna przeciwwaga zapewnia doskonałą stabilność  i bezpieczeństwo wszystkich części chroniąc je przed poważnymi uderzeniami.

 

WYDAJNOŚĆ I ZUŻYCIE

 

Sercem ładowarki jest cichy i wydajny 4  cylindrowy o pojemności 3319 cm3 silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem  YANMAR 4TNV98CT, o mocy 53,7 kW / 73 HP przy 2600 obr./min, (EPA TIER 4) z EGR, Common Rail i filtrem DPF,

Silnik skonstruowany w celu optymalizacji mocy jak również gwarantujący niskie zużycie paliwa i jego żywotność.

Zalety konstrukcji EUROCOMACH zabudowy tylnej silnika:

- zmniejszone ogrzewanie (wentylator nadmuchowy)

- zredukowany hałas w kabinie

- zmniejszone ciepło w kabinie

- zwiększona przestrzeń kabiny

Zgodnie z obowiązującymi normami redukcji emisji spalin, ciepła silnik wyposażony jest w dwa układy oczyszczania spalin:  filtr cząstek stałych DPF i katalizator utleniania DOC.

System regeneracji, który czyści filtr DPF zaczyna działać automatycznie, ale może być wyłączone podczas użytkowania w obszarach zagrożonych pożarem.

Innowacyjny system elektroniczny BOSCH-REXROTH w pełni wykorzystuje dostępną moc Tier4

dla systemu diesla.

Dzięki tym innowacjom modele ładowarek EUROCOMACH ESK 190 T4 i ETL 200 T4 są na szczycie klasy pod względem mocy i wydajności.

 

WYDAJNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO

 

Szczególną uwagę poświęcono projektowi system Vertical Lift, który pozwala na podniesienie poziomu utrzymującego stabilność maszyny w każdej pozycji ładowania.

Zdolność operacyjna przy 50% obciążenia pochyłego wynosi 2.050 kg dla modelu z gąsienicami  i 1,450 kg dla modelu kołowego.

Maszyny posiadają system automatycznego poziomowania, który pozwala podnoszenie ładunków, palet przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa i kontroli.

Funkcja automatycznego poziomowania w połączeniu z prędkością do 18 km / h, dostosuje stabilizację osprzętu do potrzeb na placu budowy.

 

SYSTEM HYDRAULICZNY

 

Pompa tłoczkowa ze zmiennym wydatkiem do 160 litrów / minutę i maksymalnym ciśnieniem 280 barów gwarantuje zasilanie układu  hydraulicznego typu: Load Sensing.

Silnik w ESK 190 i ETL200 w połączeniu z wydajnym układem hydraulicznym gwarantuje znaczną wszechstronność użytkowania całego sprzętu. Praktyczność i bezpieczeństwo operacyjne są wspierane przez specjalny system połączeń instalacji hydraulicznych oraz kontrolę ciśnienia.

Wydajny system Load Sensing pozwala na oszczędności paliwa (do 15%) dzięki dobranej mocy.

 

ZNACZENIE NIEZAWODNOŚCI

 

Ładowarki EUROCOMACH ESK 190 T4 i ETL 200 T4 zostały zaprojektowane i przetestowane pod kątem wysokiej wydajności w połączeniu z ich niezawodnością.

Dobór materiałów i użytych podzespołów gwarantują, że maszyny pracują bezawaryjnie w najbardziej trudnych i wymagających warunkach.

Wszystkie elementy zastosowane przez EUROCOMACH mają za zadanie w poprawie wydajności i długowieczności życia produktu.

Eurocomach gwarantuje najlepsze możliwe warunki zabezpieczenia użytkownika w części zamienne i eksploatacyjne oraz w profesjonalną obsługę serwisową.

 




Parametry techniczne

 

Ciężar roboczy:
Z gumowymi gąsienicami 5470 kg
Ze stalowymi gąsienicami 5720 kg
Moc znamionowa silnika: 53,7 kW (73,0 HP)
Udźwig roboczy: 1800 kg

 

 

Adres e-mail

 

 

Technical Master Robert Kędzierski


ul. Szeroka 76
PL 04-277 Warszawa

NIP: 113-117-80-06
REGON: 368438458

 

 



tel.: +48 509 478 688
       +48 663 904 004


e-mail: biuro@technicalmaster.pl

www.technicalmaster.pl

 

UA-114326580-2